12 Ağustos 2011 Cuma

KAKAOLU PANDİSPANYA





Geçen kış boyunca MASTERCHEF TÜRKİYE'yi seyrettim .Çok şey öğrendim doğrusu.Hele pasta yapımı için gelen şefleri hiç kaçırmadım.Bu pandispanya tarifini oradan aldım.Eşimin doğumgününde hemen denedim.Ben çok beğendim.Biraz kalıbı büyük kullanmışım.Yine de pasdispanyayı üç parçayabölebildim.Pasta halini de yükledim ki kalınlığı hakkında fikriniz olabilir.İşte tarif:

MALZEMELER:
  • 7 yumurta
  • 200 gr şeker
  • 190 gr un
  • 20 gr kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağ

*Sade kek için 210 gr un ve 1paket vanilya kullanılıyor.

YAPILIŞI:
Yumurta ve şeker iyice çırpılır.Daha sonra un,kakao,kabartma tozu,yağ ilave edilip tahta kaşıkla karıştırılır.Kalıba dökülür ve 150 derece de pişirilir.Kolay ve lezzetli bir pandispanya.Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

12 Ağustos 2011 Cuma

KAKAOLU PANDİSPANYA





Geçen kış boyunca MASTERCHEF TÜRKİYE'yi seyrettim .Çok şey öğrendim doğrusu.Hele pasta yapımı için gelen şefleri hiç kaçırmadım.Bu pandispanya tarifini oradan aldım.Eşimin doğumgününde hemen denedim.Ben çok beğendim.Biraz kalıbı büyük kullanmışım.Yine de pasdispanyayı üç parçayabölebildim.Pasta halini de yükledim ki kalınlığı hakkında fikriniz olabilir.İşte tarif:

MALZEMELER:
  • 7 yumurta
  • 200 gr şeker
  • 190 gr un
  • 20 gr kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağ

*Sade kek için 210 gr un ve 1paket vanilya kullanılıyor.

YAPILIŞI:
Yumurta ve şeker iyice çırpılır.Daha sonra un,kakao,kabartma tozu,yağ ilave edilip tahta kaşıkla karıştırılır.Kalıba dökülür ve 150 derece de pişirilir.Kolay ve lezzetli bir pandispanya.Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok: