24 Mart 2011 Perşembe

ÇAYLI CUPCAKE


Elele derginin vermiş olduğu En Güzel 50 Cupcake ekinden.Cookieland'ten alınmış bir tarif.Ben yarı ölçüsünde yaptım.Ama ölçüsü tam tuttu.Aceleniz varsa kolayca yapabileceniz lezzetli bir kek.Çayın yanında süper oluyor.Tam ölçüsü şu şekilde:
Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı soğuk demli çay
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 su bardağı un
  • 1 çay bardağından az sıvıyağ
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 2 su bardağı şeker
  • Ceviz(ben kullanmadım)
Yapılışı:
Yumurta ve şeker iyice çırpılır.Sırasıyla diğer malzemeler ilave edilir ve karıştırılır.Kalıplara alınarak 160 derece fırında pembeleşinceye kadar pişirilir.Afiyet olsun:)


2 yorum:

Unknown dedi ki...

eline sağlık canım çok leziz olduğu belli görüntüye göre afiyet olsun
sevgiler

aytebru dedi ki...

teşekkürler gerçekten çok lezzetli:)

24 Mart 2011 Perşembe

ÇAYLI CUPCAKE


Elele derginin vermiş olduğu En Güzel 50 Cupcake ekinden.Cookieland'ten alınmış bir tarif.Ben yarı ölçüsünde yaptım.Ama ölçüsü tam tuttu.Aceleniz varsa kolayca yapabileceniz lezzetli bir kek.Çayın yanında süper oluyor.Tam ölçüsü şu şekilde:
Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 su bardağı soğuk demli çay
  • 1 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3 su bardağı un
  • 1 çay bardağından az sıvıyağ
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 2 su bardağı şeker
  • Ceviz(ben kullanmadım)
Yapılışı:
Yumurta ve şeker iyice çırpılır.Sırasıyla diğer malzemeler ilave edilir ve karıştırılır.Kalıplara alınarak 160 derece fırında pembeleşinceye kadar pişirilir.Afiyet olsun:)


2 yorum:

Unknown dedi ki...

eline sağlık canım çok leziz olduğu belli görüntüye göre afiyet olsun
sevgiler

aytebru dedi ki...

teşekkürler gerçekten çok lezzetli:)