30 Ocak 2011 Pazar

MEDOVİK PASTA:))



Sürekli internette dolaş dolaş tarifleri incele incele veee bütün bu uğraşlara değen tatlar bul :))ne güzel.Biraz zaman isteyen bir uğraş.Cafe Pepela blogunu bulduğumdan beri zevkle takip ediyorum.Şeyma Hanım çok güzel tariflerini çok güzel resimlerle birlikte sunuyor.Yapmış olduğu MEDOVİK PASTA'yı görünce vuruldum.Kafama takıldı.Tabi Şeyma Hanım'ın pastası daha gösterişliydi.Sürekli aklımda bu pasta vardı.Nihayet yaptım ve çok beğendim.Benim sunumum Şeyma Hanım'ınkine benzemesede tadını çok beğendik.(hemde ailece:)))En kısa zaman da deneyin bence.Çocukken aklımızda kalan lezzetler olur ya benim de bu pastayı yiyince Amonyaklı Pasta yaparlardı annemler eskiden, o pasta geldi.Ancak bu pasta daha lezzetli.Tarif için http://cafepepela.blogspot.com bakabilirsiniz.Ayrıntılı anlatılmış.Ayrıca Şeyma Hanım'ın hoş sohbetine katılın hem de güzel tariflerine bakın derim.Afiyet olsun:))

Hiç yorum yok:

30 Ocak 2011 Pazar

MEDOVİK PASTA:))



Sürekli internette dolaş dolaş tarifleri incele incele veee bütün bu uğraşlara değen tatlar bul :))ne güzel.Biraz zaman isteyen bir uğraş.Cafe Pepela blogunu bulduğumdan beri zevkle takip ediyorum.Şeyma Hanım çok güzel tariflerini çok güzel resimlerle birlikte sunuyor.Yapmış olduğu MEDOVİK PASTA'yı görünce vuruldum.Kafama takıldı.Tabi Şeyma Hanım'ın pastası daha gösterişliydi.Sürekli aklımda bu pasta vardı.Nihayet yaptım ve çok beğendim.Benim sunumum Şeyma Hanım'ınkine benzemesede tadını çok beğendik.(hemde ailece:)))En kısa zaman da deneyin bence.Çocukken aklımızda kalan lezzetler olur ya benim de bu pastayı yiyince Amonyaklı Pasta yaparlardı annemler eskiden, o pasta geldi.Ancak bu pasta daha lezzetli.Tarif için http://cafepepela.blogspot.com bakabilirsiniz.Ayrıntılı anlatılmış.Ayrıca Şeyma Hanım'ın hoş sohbetine katılın hem de güzel tariflerine bakın derim.Afiyet olsun:))

Hiç yorum yok: