17 Aralık 2010 Cuma

KIRMIZI KADİFE KEK


İnternette çok karşıma çıkan bir kek.Yabancı sitelerde de karşılaşıyorum sıkça.O kadar güzel pastalar yapılmış bu kekle .Kesince pastayı kırmızı bir renk çıkıyor ve ben çok beğeniyorum bu görüntüyü.Ben pasta yapmadan önce tadını merak ettim.http://pecetedennotlar.blogspot.com/ Ayşem Hanım'ın tarifini denedim.Gerçekten güzel bir kek ortaya çıktı.Ne yalan söyleyeyim bu kadar lezzetli bir kek olacağını düşünmemiştim .Üzerini krem şantiyle süsledim.Tarifi Ayşem Hanım'ın blogundan alabilirsiniz.Değişik şeyler denemek isterseniz tavsiye ederim.Ben şimdi bu kekin pastasını denemek için can atıyorum.Afiyet olsun:)))

Hiç yorum yok:

17 Aralık 2010 Cuma

KIRMIZI KADİFE KEK


İnternette çok karşıma çıkan bir kek.Yabancı sitelerde de karşılaşıyorum sıkça.O kadar güzel pastalar yapılmış bu kekle .Kesince pastayı kırmızı bir renk çıkıyor ve ben çok beğeniyorum bu görüntüyü.Ben pasta yapmadan önce tadını merak ettim.http://pecetedennotlar.blogspot.com/ Ayşem Hanım'ın tarifini denedim.Gerçekten güzel bir kek ortaya çıktı.Ne yalan söyleyeyim bu kadar lezzetli bir kek olacağını düşünmemiştim .Üzerini krem şantiyle süsledim.Tarifi Ayşem Hanım'ın blogundan alabilirsiniz.Değişik şeyler denemek isterseniz tavsiye ederim.Ben şimdi bu kekin pastasını denemek için can atıyorum.Afiyet olsun:)))

Hiç yorum yok: