17 Aralık 2010 Cuma

HAVUÇLU KEK



Bu keke bayıldım doğrusu.Görüntü olarak orjinalinden uzaklaşmış olsam da tadı muhteşemdi bana göre.Tarifi http://cafefernando.com Cenk Bey'e ait .Kendisi de bahsediyor zaten bu kekin güzelliğinden.Ben nerdeyse yaparken yiyecektim.Çiğ yumurtadan nefret etmeme rağmen kokuya dayanamadım ve ağzıma kek karışımından sürüverdim:)))Pişerken ki kokuyu soruyorsanız o ayrı bir kokuydu.Peki güzelim kek nasıl bu hale geldi?Kalabalık gelecek olan misafirlere yapmak isteyip düz fırın tepsisini kullanınca kek istediğim gibi kabarmadı haliyle.Ben de keki dört eşit parçaya ayırdım.Bir parçanın üzerine krem şanti ve muz koyup ikinci parçayı yerleştirdim ve onun üzerinide krem şantiyle kapladım.Diğer kalan iki parçayı da aynı şekilde yaptım .Böylece iki pastam oldu.Üzerini damla çikolata ile süsledim.Ama en kısa zamanda orjinalini yani hiç bir şey sürmeden yapacağım.Tarifi Cenk Bey'in sitesinden alabilirsiniz.Afiyet olsun:)))

Hiç yorum yok:

17 Aralık 2010 Cuma

HAVUÇLU KEK



Bu keke bayıldım doğrusu.Görüntü olarak orjinalinden uzaklaşmış olsam da tadı muhteşemdi bana göre.Tarifi http://cafefernando.com Cenk Bey'e ait .Kendisi de bahsediyor zaten bu kekin güzelliğinden.Ben nerdeyse yaparken yiyecektim.Çiğ yumurtadan nefret etmeme rağmen kokuya dayanamadım ve ağzıma kek karışımından sürüverdim:)))Pişerken ki kokuyu soruyorsanız o ayrı bir kokuydu.Peki güzelim kek nasıl bu hale geldi?Kalabalık gelecek olan misafirlere yapmak isteyip düz fırın tepsisini kullanınca kek istediğim gibi kabarmadı haliyle.Ben de keki dört eşit parçaya ayırdım.Bir parçanın üzerine krem şanti ve muz koyup ikinci parçayı yerleştirdim ve onun üzerinide krem şantiyle kapladım.Diğer kalan iki parçayı da aynı şekilde yaptım .Böylece iki pastam oldu.Üzerini damla çikolata ile süsledim.Ama en kısa zamanda orjinalini yani hiç bir şey sürmeden yapacağım.Tarifi Cenk Bey'in sitesinden alabilirsiniz.Afiyet olsun:)))

Hiç yorum yok: